søndag 29. april 2012

Noen dager er bare bedre enn andre!

Sjøørretfiske er noe jeg nå har drevet på med i mange år og er noe jeg bruker mye tid på stort sett hele året.
De siste to ukene har jeg vært ute ti ganger med varierende resultater. Sjøørretfiske kan være utrolig frustrerende, noen dager har jeg bare fått torsk, andre dager har jeg ikke fått noe som helst og den ene dagen hadde jeg fem sjøørreter følgende etter fluen, men ingen kom på land. 
I dag var Karlern og jeg ute på en liten dorgetur, grunnet forsvunnede vadere. Det resulterte i en SØ på 1,1 og en feit gris på 2,5 kg fordelt over 58 cm, det gir en k-faktor på 1,28, noe som er helt rått! Ikke nok med det, men når min sjef var ute etter oss fikk han en SØ på 3,6kg. Noen dager er rett og slett mye bedre enn andre!










Kan legge til at for nesten akkurat ett år siden (29.4 i dag 30.4 i fjor) Fikk Karlern en på 2kg og en på 3,2kg. Så dette er kanskje tiden å satse hardt. Vi skal uansett ut i morgen og, og hvem vet hva vi har i vente da? Fortsettelse følger!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar