onsdag 19. september 2012

Carla i USA - Tur 1

Ettersom jeg skal tilbringe mye av de kommende årene i USA, blir det også mye fisking her. 

Første tur her gikk til Lake Cachuma, vannet forsyner mesteparten av drikkevannet i Santa Barbara.
Vannet var helt fullt i fjor vinter, men nå var vannstanden ned 18 fot.

Kom av gårde i 7 tida, en av de kaldere morgenene som har vært siden jeg kom. Da jeg kom over fjellet og skulle ned i dalen ble jeg møtt med dette synet.


Tåka lå og det var liten sikt.


Utleie båtene var helt ok, og prisene var rimelige :)




Uten å vite så veldig mye om vannet, prøvde jeg meg der utleieren mente det var gode sjanser for å få ørret.
Ørret ble det ikke, men fikk lurt opp en bass.



Holdt på noen timer til før jeg måtte komme meg på skolen, men var lite aktivitet. Heldigvis lettet tåka og sola og varmen kom fram :)



Blir flere turer opp hit, og forhåpentligvis noen havfisketurer også etterhvert :) 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar