torsdag 22. september 2011

Indre Oslofjord 21.09.11

Etter en blanketur forrige uke dro vi ut igår igjen. Forholdene var perfekte og vi dro ut litt tidligere enn vanlig. Før Tobias i det hele tatt har rukket å rigge til stanga si var jeg i gang å kjøre fisk. Dro opp årets første lyr. 



Men det tok ikke lang tid før Tobias fikk uti stanga og på første kast sitter sjøørreten på.
51 cm fin SØ.



Tobias får ytterligere en SØ like etterpå, og jeg begynner å bli rimelig sugen SØ jeg også. 



Etter en halvtimes tid uten noe aktivitet så begynner jeg å miste troa og beveger meg sakte bortover mot Tobias for å drøfte om vi skal bytte sted. Tar et kast på veien bortover og det smeller på fisk. Min første SØ. 49 cm flott SØ. Kunne senke skuldrene da :) 


Ble også noen flere Lyr pluss en del makrell med grei size. 
Totalt 12-13 fisk. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar