fredag 1. juli 2011

Ikke mange dagene igjen

Da er det 11 dager til jeg (Carla) drar nordover i bil. Kjenner det begynner å krible i magen for å komme meg nordover og få sluppet uti snøret igjen. Ingenting er bedre enn å være uti båten med midnattssol, godt selskap og masse storfisk.

Skal kjøre alene oppover alene i en gammel Renault 19 fra 1994. Blir en stor utfordring, men også en opplevelse. Regner med å kjøre i et med noen sovepauser i blant. Gleder meg stort til å komme fram til gutta og dra ut. Dette blir min 5. sommer nordpå og forventningene til fiske er som alltid høye:-) I år har jeg satt av flere uker i tillegg til at forberedelsene har vært bedre i år en i fjor så dette skal bli en kjempe tur i godt selskap.

Mine mål for denne sommeren:
Steinbit 10+
Få Isgalt
Få Rødspette
Uer 1+

Vil bli mye fokus på å bryte 10 kilos grensa på steinbiten samtidig som kveitefiske og dypvannsfiske vil bli prioritert i sommer.

Legger ved noen bilder fra tidligere sommre i nord;

                                16 kilos torsk på Sørøya 2009

                                    Min første Steinbit tatt 2008

                               12 kilos Kveite tatt i Tromsø 2010

                                Hyse tatt på Andørja 2007

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar